Agent nagrywanie rozmów dla systemów Platana – PBX Server Libra, IP PBX Server Proxima , IP PBX Server Proxima plus oraz centralka IP Prima i Prima nano oferują zintegrowane nagrywanie rozmów. Do ich obsługi – przeglądania, odsłuchiwania i zapisu nagrań przez uprawnione osoby służą aplikacje Agent 003 (do Libry i Proximy) oraz Agent 001 (do Primy).
W Agencie 003 Klient oraz Nadzorca mogą wyszukiwać rozmowy wg następujących kryteriów:
Platan Call Monitor – aplikacja wspierająca zarządzanie połączeniami. Nie trać żadnego klienta.Oprogramowanie przeznaczone jest dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę (managerów)
zobacz, co oferuje aplikacja Platan Call Monitor.
Platan Call Monitor to idealne rozwiązanie m.in. dla:
Platan Fax Server to serwer faksów pozwalający na wysyłanie i odbieranie faksów w technologii FoIP (Fax over IP) – zarówno przez e-mail, jak i stronę www. Jest doskonałym rozwiązaniem dla nowoczesnych firm i instytucji korzystających z technologii VoIP i współpracujących z innymi podmiotami, które wymagają wysyłania dokumentów drogą faksową. Urządzenie będzie idealnym uzupełnieniem coraz powszechniej stosowanej usługi elektronicznego obiegu dokumentów.
Przyjazny interfejs, możliwość zastąpienia nawet 10 tradycyjnych urządzeń faksowych i wysyłanie wiadomości do wielu odbiorców jednocześnie sprawiają, że Platan Fax Server spełni oczekiwania nawet największych firm i urzędów. Serwer faksów współpracuje z dowolnym operatorem VoIP i centralami IP dowolnego producenta wspierającymi standard SIP 2.0.
Platan Click2Call – kliknij numer na stronie www, by zadzwonić przez serwer Platan.
Często dzwonisz na numery ze stron internetowych, masz serwer Proxima, Proxima plus lub Libra oraz Platan CTI lub Platan Call Monitor zainstaluj bezpłatny dodatek (rozszerzenie) do przeglądarek internetowych Platan Click2Call, aby prościej i szybciej dzwonić na numery publikowane w internecie.
Przykład 1
Internetowa giełda transportowa. Pracownicy firm transportowych przeglądają w internecie zapytania klientów, o szybkości zadzwonienia na podany numer może zależeć zdobycie zlecenia. Wszystkie numery zamieniają się w aktywne linki, wystarczy kliknąć, by zadzwonić – bez wpisywania numeru w telefonie czy jego kopiowania.
Przykład 2
Pracownicy biura sprzedaży poszukujący w internecie potencjalnych klientów. Na wyświetlonej stronie numery telefonów zamieniają się w linki do kliknięcia i szybkiego zestawienia połączenia. Nie trzeba niczego przepisywać czy wstukiwać ręcznie w telefonie stacjonarnym.
Oprogramowanie Platan CTI (Computer Telephony Integration) jest instalowane na komputerach sieci LAN, z których jeden pełni funkcję Serwera CTI współpracującego z centralą. Użytkownicy podłączeni do sieci z zainstalowanym programem Klient CTI otrzymują informację o przychodzących połączeniach telefonicznych miejskich i wewnętrznych, mają również możliwość przesyłania krótkich wiadomości tekstowych między sobą.
Proste i szybkie wybieranie numerów zapisanych w książce adresowej aplikacji Microsoft Outlook, wykorzystywanie innych funkcji Microsoft Outlook®, takich jak: dziennik prowadzonych rozmów, szybkie wybieranie najczęściej wykorzystywanych numerów, ponowne dzwonienie na ostatnio wybierane numery
Aplikacja Platan Video Softphone jest najprostszym sposobem skorzystania z opcji wideorozmów Zobacz, Kto Mówi, dostępna w wersji na komputer (wersja licencjonowana). Aplikacja ta współpracuje z serwerami Proxima, Proxima plus, Libra, a także centralami Prima i Prima nano. To wirtualny telefon IP wykorzystujący przekaz wideo w technologii bypass media. Aplikację Platan Video Softphone można wykorzystywać również jak zwykły telefon.
Dzięki dużym przyciskom i wyraźnym cyfrom łatwo wybierzesz pożądany numer, także na ekranie dotykowym. Informacja o przychodzącym połączeniu pojawi się dyskretnie w wybranym przez Ciebie miejscu ekranu. Możesz także ustawić automatyczny odbiór połączeń czy wgrać własny sygnał dzwonka.
W głównym oknie programu masz dostęp do najprzydatniejszych funkcji w czasie prowadzenia rozmów – przełączania (FLASH), wyciszania (MUTE) oraz przekierowania połączeń bez ich odbierania (TRANSFER). Masz szybki dostęp do poczty głosowej (nowe wiadomości sygnalizowane są zmianą koloru ikonki) oraz funkcji DND – „nie przeszkadzać”.
Rozszerzenie w bocznej części okna otwiera 16- lub 32-pozycyjną podręczną konsolę, w której masz informację o zajętości wybranych użytkowników wewnętrznych. Pod przyciskami zapisz najczęściej wybierane numery lub funkcje. Konsola jest zawsze dostępna, niezależnie od innych wybieranych pozycji menu.
Kontakty zapisuj i wyszukuj w Książce telefonicznej lub wśród Ulubionych (oznaczonych gwiazdką). Do każdego z nich dołącz zdjęcie dla łatwiejszej identyfikacji rozmówcy. Zaimportuj kontakty z globalnej książki telefonicznej, wspólnej dla wszystkich użytkowników.