Oprogramowanie

Agent nagrywanie rozmów dla systemów  Platana – PBX Server Libra, IP PBX Server Proxima , IP PBX Server Proxima plus oraz centralka IP Prima i Prima nano oferują zintegrowane nagrywanie rozmów. Do ich obsługi – przeglądania, odsłuchiwania i zapisu nagrań przez uprawnione osoby służą aplikacje Agent 003 (do Libry i Proximy) oraz Agent 001 (do Primy).

Platan Agent 003
  • pracuje w trybie serwer/klient, co oznacza, że nagrania z karty SD PBX Servera Libra lub microSD IP PBX Servera Proxima / Proxima plus zapisywane są na dysk komputera (HDD) z zainstalowanym oprogramowaniem Agent 003 Server. Nagrania mogą być odsłuchane strumieniowo lub pobrane z serwera poprzez stanowiska klienckie (Agent 003 Klient). Zapewnia to większe bezpieczeństwo (archiwum na dysku twardym) i szybszy dostęp do nagrań;
  • dostęp z poziomu przeglądarki internetowej – oprogramowanie jest niezależne od posiadanego systemu operacyjnego i nie wymaga instalacji stanowisk klienckich;
  • możliwość określenia czasu, po którym nagrania są kasowane, np. ze względu na politykę prywatności i wymogi RODO – NOWOŚĆ!
  • wprowadza następujące typy użytkowników:
    • Administratora (konfiguracja serwera, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, bez możliwości odsłuchiwania rozmów),
    • Nadzorcy (odsłuchiwanie rozmów wielu użytkowników)
    • Klienta (odsłuchiwanie rozmów jednego użytkownika).

    W Agencie 003 Klient oraz Nadzorca mogą wyszukiwać rozmowy wg następujących kryteriów:

    • Data i czas
    • Rozmowa dłuższa niż…
    • Fraza – wyszukiwanie po dowolnym ciągu znaków w kolumnach
    • Typu rozmów (miejskie, wewnętrzne, miejskie i wewnętrzne)
    • Abonenci wewnętrzni.

Platan Call Monitor – aplikacja wspierająca zarządzanie połączeniami. Nie trać żadnego klienta.Oprogramowanie  przeznaczone jest dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę (managerów)

  • obsługujesz głównie ruch przychodzący,
  • połączenia odbiera kilka osób (albo kilka grup),
  • czasem przychodzących połączeń jest więcej niż osób je odbierających,
  • zależy Ci na jak najlepszej obsłudze klientów,
  • uważasz, że każdy klient to potencjalna sprzedaż, a klient, który się nie dodzwoni, może już do Ciebie nie wrócić,
  • chcesz wiedzieć, jeśli ktoś z grupy odebrał dane połączenie lub oddzwonił na numer z nieodebranego połączenia (aby pozostali członkowie grupy nie musieli już oddzwaniać i wszyscy klienci zainteresowani kontaktem zostali obsłużeni),
  • chcesz monitorować pracę agentów: bieżącą liczbę połączeń odebranych i utraconych, obłożenie kolejek, czas odpowiedzi, a także porównywać je z danymi historycznymi

zobacz, co oferuje aplikacja Platan Call Monitor.

Platan Call Monitor to idealne rozwiązanie m.in. dla:

  • przychodni i laboratoriów medycznych,
  • salonów sprzedaży samochodów,
  • firm świadczących usługi doradcze, finansowe, pośrednictwa, ubezpieczeniowe,
  • biur podróży,
  • centrów obsługi klienta,
  • start-upów.

Platan Fax Server to serwer faksów pozwalający na wysyłanie i odbieranie faksów w technologii FoIP (Fax over IP) – zarówno przez e-mail, jak i stronę www. Jest doskonałym rozwiązaniem dla nowoczesnych firm i instytucji korzystających z technologii VoIP i współpracujących z innymi podmiotami, które wymagają wysyłania dokumentów drogą faksową. Urządzenie będzie idealnym uzupełnieniem coraz powszechniej stosowanej usługi elektronicznego obiegu dokumentów.

Przyjazny interfejs, możliwość zastąpienia nawet 10 tradycyjnych urządzeń faksowych i wysyłanie wiadomości do wielu odbiorców jednocześnie sprawiają, że Platan Fax Server spełni oczekiwania nawet największych firm i urzędów. Serwer faksów współpracuje z dowolnym operatorem VoIP i centralami IP dowolnego producenta wspierającymi standard SIP 2.0.

 

 

Platan Click2Call – kliknij numer na stronie www, by zadzwonić przez serwer Platan.

Często dzwonisz na numery ze stron internetowych, masz serwer Proxima, Proxima plus lub Libra oraz Platan CTI lub Platan Call Monitor  zainstaluj bezpłatny dodatek (rozszerzenie) do przeglądarek internetowych Platan Click2Call, aby prościej i szybciej dzwonić na numery publikowane w internecie.

Przykład 1

Internetowa giełda transportowa. Pracownicy firm transportowych przeglądają w internecie zapytania klientów, o szybkości zadzwonienia na podany numer może zależeć zdobycie zlecenia. Wszystkie numery zamieniają się w aktywne linki, wystarczy kliknąć, by zadzwonić – bez wpisywania numeru w telefonie czy jego kopiowania.

Przykład 2

Pracownicy biura sprzedaży poszukujący w internecie potencjalnych klientów. Na wyświetlonej stronie numery telefonów zamieniają się w linki do kliknięcia i szybkiego zestawienia połączenia. Nie trzeba niczego przepisywać czy wstukiwać ręcznie w telefonie stacjonarnym.

 

Oprogramowanie Platan CTI (Computer Telephony Integration) jest instalowane na komputerach sieci LAN, z których jeden pełni funkcję Serwera CTI współpracującego z centralą. Użytkownicy podłączeni do sieci z zainstalowanym programem Klient CTI otrzymują informację o przychodzących połączeniach telefonicznych miejskich i wewnętrznych, mają również możliwość przesyłania krótkich wiadomości tekstowych między sobą.

Sterownik Platan TAPI Service Provider (Platan TAPI) służy do komunikacji i współpracy z innymi aplikacjami wykorzystującymi funkcje central telefonicznych (np. obsługę połączeń telefonicznych). Teraz komunikacja systemów Platan z aplikacjami zewnętrznymi jest możliwa nie tylko z wykorzystaniem naszego autorskiego protokołu PCTI, ale również poprzez Platan TAPI.

Proste i szybkie wybieranie numerów zapisanych w książce adresowej aplikacji Microsoft Outlook, wykorzystywanie innych funkcji Microsoft Outlook®, takich jak: dziennik prowadzonych rozmów, szybkie wybieranie najczęściej wykorzystywanych numerów, ponowne dzwonienie na ostatnio wybierane numery

Aplikacja Platan Video Softphone jest najprostszym sposobem skorzystania z opcji wideorozmów Zobacz, Kto Mówi, dostępna w wersji na komputer (wersja licencjonowana). Aplikacja ta współpracuje z serwerami Proxima, Proxima plus, Libra, a także centralami Prima i Prima nano. To wirtualny telefon IP wykorzystujący przekaz wideo w technologii bypass media. Aplikację Platan Video Softphone można wykorzystywać również jak zwykły telefon.

Dzięki dużym przyciskom i wyraźnym cyfrom łatwo wybierzesz pożądany numer, także na ekranie dotykowym. Informacja o przychodzącym połączeniu pojawi się dyskretnie w wybranym przez Ciebie miejscu ekranu. Możesz także ustawić automatyczny odbiór połączeń czy wgrać własny sygnał dzwonka.

W głównym oknie programu masz dostęp do najprzydatniejszych funkcji w czasie prowadzenia rozmów – przełączania (FLASH), wyciszania (MUTE) oraz przekierowania połączeń bez ich odbierania (TRANSFER).  Masz szybki dostęp do poczty głosowej (nowe wiadomości sygnalizowane są zmianą koloru ikonki) oraz funkcji DND – „nie przeszkadzać”.

Rozszerzenie w bocznej części okna otwiera 16- lub 32-pozycyjną podręczną konsolę, w której masz informację o zajętości wybranych użytkowników wewnętrznych. Pod przyciskami zapisz najczęściej wybierane numery lub funkcje. Konsola jest zawsze dostępna, niezależnie od innych wybieranych pozycji menu.

Kontakty zapisuj i wyszukuj w Książce telefonicznej lub wśród Ulubionych (oznaczonych gwiazdką). Do każdego z nich dołącz zdjęcie dla łatwiejszej identyfikacji rozmówcy. Zaimportuj kontakty z globalnej książki telefonicznej, wspólnej dla wszystkich użytkowników.